سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...
درباره وبلاگ




پیوندها
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
در انتظار آفتاب
من وآینده من
بی نشانه
alone
رایان چوب
علی اصغربامری
upturn یعنی تغییر مطلوب
جاده های مه آلود
hamidsportcars
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
ایران من ای وطن
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
وبلاگ شخصی مهندس محی الدین اله دادی
کلبه بصیرت
بلوچستان
هم نفس
آسمون آبی چهاربرج
هفت خط
****شهرستان بجنورد****
بـــــاغ آرزوهــــا = Garden of Dreams
نمایندگی دوربین های مداربسته
تنهایی......!!!!!!
بیصدا ترازسکوت...
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
تراوشات یک ذهن زیبا
حامیان دکتر محمد باقر قالیباف
نـــرگــــس 1
پاتوق دوستان
سلام آقاجان
فوتبال/اس ام اس
شبستان
دل شکســــته
یکی هست تو قلبم....
har an che az del barayad
S&N 0511
(بنفشه ی صحرا)
عشق
Manna
زیبا ترین وبلاگ
علمدار بصیر
چشمای خیس
اواز قطره
یه دختره تنها
وبلاگ شخصی محمد
عمارمیاندواب
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
جیغ بنفش در ساعت 25
هرکس منتظر است...
جایی برای خنده وشادی و تفریح
گروه اینترنتی جرقه ایرانی
نهِ /دی / هشتاد و هشت
فقط خدا
باور من...!!!
سیرت پیشگان
دختر و پسرای ایرونی
Note Heart
ღღ♥دنیای بارانی♥ღღ
wanted
*(: دنـیــــای مـــــــن :) *
همه چیز از همه جا
یه کم فکر کنیم...!
نور غدیر
رویابین
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
عاشقانه ها
کشکول
نوری چایی_بیجار
دوستانه
دل نوشته های مائده
کشاورزی نوین
عرفان وادب
allah is my lord
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
مهندس مقداد درخشان
سه ثانیه سکوت
آشنایی
عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا
.::.تنها ترین دوست!واسه همیشه.::.
دل نوشته های من
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
*(حرفهای نگفته)*
فرزند روح الله
گرگ و میش
یاور 313
بسیج دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد
عشق فقط عشق خدایی
ghamzade
آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل
جدیدترین ها در ایران نوین
رویایی زندگی کردن...
خوش مرام
صدای مردم نی ریز
♥ღردپای عشق♥ღ

❤خاکســـــــتر عشـــق❤
پاتوق سرا
مقاله های تربیتی
گل یا پوچ ؟
I love you
*...بانو...*
با من بمان...
خواندنی های ایران جهان
از یک انسان
غم
مریم بانو
poshte sahne
صدای خاطره ها
متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی
جالب انگیزناک
معرکه همون قلقلک
آسمان آبی
تنها
پی سی دانلود
update your science
بدون عنوان
sms های جدید
ریاضیات
کسب در آمد آسان از اینترنت
sadaf*love*live
کلبه ساکت خیال
آبی به رنگ آسمان
فقط برای خنده
شورای شهراندیشه
روزهای شیرین
* رز آبی *
دنیای دیوانه
بسوی ظهور
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
دخترآن آفتاب
هرچی دلت بخواد
««««« تماشاگر »»»»»
سلامت ما
تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک
زندگی ایده عال
وبسایت هواداران یوونتوس
داستانک
تنهـــــایــــے

خـطـ خـــــــــطـی
صداقت
بهترین قالب های وبلاگ


لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 59555






صفحات وبلاگ
سخنان ماندگار


پنج شنبه 91 اسفند 24 :: 11:42 صبح :: نویسنده : خانوم خانوما

          قلب شوهر (شعر خنده دار)

سه تا زن انگلیسی، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب کنن و دیگه کارای خونه رو انجام ندهند تا شوهراشون ادب بشن و بعد از یک هفته نتیجه کارو بهم

اعلام کنن.

زن فرانسوی گفت :

به شوهرم گفتم که من دیگه خسته شدم بنابراین نه نظافت منزل، نه آشپزی، نه اتو و نه … خلاصه از اینجور کارا دیگه بریدم. خودت یه فکری بکن من که دیگه نیستم یعنی بریدم!

روز بعد خبری نشد ، روز بعدش هم همینطور .

روز سوم اوضاع عوض شد، شوهرم صبحانه را درست کرده بود و اورد تو رختخواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتی بیدار شدم رفته بود .

زن انگلیسی گفت :

من هم مثل فرانسوی همونا را گفتم و رفتم کنار.

روز اول و دوم خبری نشد

ولی روز سوم دیدم شوهرم

لیست خرید و کاملا تهیه کرده بود ، خونه رو تمیز کرد و گفت کاری نداری عزیزم منو بوسید و رفت.

زن ایرانی گفت :

من هم عین شما همونا رو به شوهرم گفتم

اما روز اول چیزی ندیدم

روز دوم هم چیزی ندیدم

روز سوم هم چیزی ندیدم

شکر خدا روز چهارم یه کمی تونستم با چشم چپم ببینمخیلی خنده‌دار

نظر فراموش نشه لطفا...!!!!مؤدب




موضوع مطلب :